Dzisiaj jest: 28.3.2024, imieniny: Anieli, Kasrota, Soni
Kontakt: (+48) 735 707 000 pisarzepolscy@gmail.com

Czym kierujesz się, wybierając książkę dla siebie?

Wybierając, książki, które chcemy przeczytać, z uwagi na ciągle pojawiające się kuszące nowości wydawnicze, siłą rzeczy musimy dokonywać pewnego rodzaju selekcji proponowanych nam tytułów. Niestety nie da się sięgnąć po każdą książkę. Dlatego jestem bardzo ciekawa, jakimi kryteriami wy się kierujecie, szukając książek dla siebie. Czy jest to ciekawy opis książki, nazwisko autora i jego popularność
Dodaj odpowiedź

Siła reklamy.

rozpoczęty 2 lata temu przez LeoniaOscar1
2022-06-03 16:02 85%
Jeśli o książce jest głośno, to znaczy, że warto ją przeczytać.
odpowiedziano 2 lata temu przez Kasia
2022-06-04 15:55 84%
Tak, reklama ma pewien wpływ na to co przyciągnie moją uwagę, ale to jeszcze daleka droga do podjęcia decyzji, czy książkę kupię.
odpowiedziano 2 lata temu przez Agnieszka Kaniuk
2022-06-05 06:46 83%
Pani Kasiu, a mogę zapytać, jakie są inne czynniki, które bierze Pani pod uwagę rozważając ewentualny zakup książki?
odpowiedziano 2 lata temu przez Kasia
2022-06-05 15:34 80%
Wiadomo treść, autor, często polecenia innych, czytam recenzje na fb itp.
odpowiedziano 2 lata temu przez BeataPisze
2022-08-22 15:21 76%
To, że o książce jest głośno, moim zdaniem kompletnie nie oznacza, że jest to pozycja wartościowa - świadczy to wyłącznie o nakładzie zaangażowania i finansów autora/wydawnictwa. Reklama jest zdecydowanie niezbędnym czynnikiem, żeby książka mogła w ogóle dotrzeć do odbiorcy.
O wartości wiecej powiedzą niezależne recenzje (nie te kupowane), choć też jest to mierny wyznacznik, ponieważ to, co spodoba się jednym, może nie spodobać się innym.
Co więc świadczy o wartości? Wyłącznie osobiste preferencje :)
odpowiedziano 2 lata temu przez Paweł
2022-08-23 01:56 75%
Racja. Marketing, jeszcze raz marketing. Książka to produkt tyle, że nie widzimy wnętrza (treści). Obraz widzimy, nawet płytę przed zakupem możemy przesłuchać... Książkę kupujemy po okładce, nazwisku autora, właśnie recenzji czy z polecenia i wiele jeszcze czynników ma na to wpływ. Zasłyszałem w jednej z księgarń rozmowę dwóch młodzieńców... "Co kupujesz? A Bondę, bo lubię jej książki.. " Nazwisko zastępuje tytuł. Na szczęście jeszcze nie jest tak, że wchodzimy do księgarni i pytamy...
- Są książki?
- są
- to poproszę jedną...
odpowiedziano 3 miesiące temu przez Wojciechb
2023-12-16 19:30 23%
"REKLAMA DŹWIGNIĄ HANDLU" jest i basta.
Żyjemy w takim świecie, gdzie produkt musi być "naświetlany".
Ja zawsze twierdziłem, że reklamuje się produkty, aby westrzec ich sprzedaż.
Coś, co jest dobre samo się sprzedaje.
A tak poważnie.
No cóż! W tym ogromnym zalewie milonów różnego rodzaju produktów
gubimy się całkowicie. Bywa, że omija nas to co wartościowe tylko dlatego,
że po prostu tego nie dostrzegamy.
W reklamie nie ma nic złego, STOP!
A właściwie to jest.
W dzisiejszym czasie, żeby się przebić do "GALAKTYKI REKLAM"
trzeba mieć ogromne pieniądze.
Niestety jest obok nas dużo utalentowanych twórców,
którzy nie potrafią się przebić, bo ich po prostu nie stać.
"SAMO ŻYCIE"!
https://www.wojciechburdelak.pl
Zapisz się do newslettera:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisów.
Wyskakujące okienko
Ikona