Po wypełnieniu danych Informacja o nadanym haśle zostanie przysłana na podany w formularzu rejestracyjnym adres e-mailowy. Po zatwierdzeniu otrzymanego linku na swojej poczcie mail zostaniemy przekierowani na założone właśnie swoje konto na Portalu.
Po uzupełnieniu danych można się wylogować ze swojego konta lub przystąpić do dodania wpisu „Autora”.
Jeśli link aktywacyjny nie dotarł (może być w spamie) proszę się nie martwić konto po weryfikacji zatwierdzi Państwu administrator.
Po rejestracji pierwszym ważnym krokiem jest:
Założenie Wizytówki Autora?
Aby dodać wpis (WIZYTÓWKĘ), jako nowego Autora należy - po zalogowaniu się - kliknąć w prawym-górnym rogu przycisk „Dodaj swoją Wizytówkę”, a następnie w prawym dolnym rogu wybrać "Wpis - WIZYTÓWKA - Premium pełna", następnie uzupełnić dane. Ważne, by prawidłowo podać „Login” czyli (nazwisko, imię lub login). Nazwa ta (link do wizytówki) będzie wyświetlana jako indywidualny adres Autora, który będzie linkiem bezpośrednio na swoją Stronę na Portalu np. www.pisarzepolscy/autor/jankowalski
Co zrobić, jeśli zapomniałem hasło?
Istnieje również możliwość zresetowania hasła w przypadku jego utraty. Wówczas, po wpisaniu błędnego hasła, mogą je Państwo zrestartować, klikając przycisk „Restartuj hasło” i postępując zgodnie z podaną instrukcją.